En helt vanlig Onsdag

Haha kolla jag skriver ett blogginlägg till den här veckan! De har inte hänt på evigheter!
Onsdag: Jobb 6.00-16.00 vilket innebar att jag var tvungen att kliva upp 04.30! Usch å fy å Blä men de är härligt när man jobbat klart! Mat, Mys med bästaste dottern i hela världen! och nu ska lilla dottern sova men hon står bara i sängen å ropar lite sött mama och efter ett tag så får man höra MAMAMA!! inte i samma söta ton! ;) Haha hon kan hon min lilla gos!
Hon lyckades klättra ur spjälsängen igår och jag tror att hon försöker att bryta sig ur "fängelset" nu igen men med sämre resultat än igår där av de försämrade humöret!
Ibland behövs de bara en liten dröm för att göra en lycklig <3
Postat av: Linda Ö

hahaha visst är det underbart, och vi blir ofta väckta av just det där, först lite sött mamma, pappa sedan MAMMA!!!! PAPPA!!!!!

2012-01-20 @ 12:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0