När Hjärtat Svider

I år är det 5 år, Jag kan inte riktigt förstå att de redan har gått 5 år. Älskade syster jag saknar dig så. Det går som sagt inte en dag utan att jag tänker på dig. Alla våra minnen. Idag är en sådan dag då jag saknar dig så otroligt mycket! Jag saknar dig varje dag men idag så är det extra jobbigt.
Den här känslan kommer och går, vissa dagar så skrattar jag åt alla tokiga saker som du gjorde, vissa dagar gråter
jag över det du har gjort, många dagar gråter jag för att jag aldrig kommer att få dig tillbaka och göra om allt.
Jag har förstått hur det är att förlora en syster, en bästa vän! Men jag kan bara tänka mig hur det är att förlora ett barn som Min Mamma och Pappa har gjort, Jag kan se på Nomie och känna en otroligt stark kärlek, den är så stark att jag ibland inte förstår det själv. Jag skulle göra allt för henne, precis allt även om de skulle kosta mig livet!
De jag vill säga är att Nu när jag själv har blivit mamma och har fått känna på den här kärleken man har till sitt barn så inser jag hur starka mina egna föräldrar är! De har klarat av den här otroliga sorgen som jag nog själv skulle dö utav. De är bland de starkaste människorna jag känner!
Älskade Bea Jag saknar dig! Älskade mamma och pappa ni är så starka, jag älskar er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0