Ett år sedan

För ett årsen nu så låg jag med kraftiga värkar och höll på att föda vår underbara dotter! Det är en stor dag idag för mig. Det är den lyckligaste dagen i mitt liv utan överdrift, det är väldigt svårt att sätta ord på den här känslan, endast en mamma kan förstå.
kl 02.19 så kom Nomie till världen och min lycka var total! vårt barn var friskt, hade tio fingrar, tio små söta tår och var den finaste bebis jag har sett! jag låg där och grät av en sån lycka att jag fått blivit mamma och det var inte försen mycket senare som jag egentligen förstod hur stort det egentligen var att bli mamma. Vi har skapat ett helt nytt liv, en ny lite människa som varje dag växer och blir större och får lära sig nya saker.
När hon låg där i min famn så kunde jag inte se mig mätt på henne, andreas lyckades somna men jag bara låg där i sängen och höll henne intill mig, vågade knappt röra mig för jag ville inte störa henne där hon låg så sött och sov och jag kunde inte sluta att se på henne. Min fina dotter.
Ett helt år har nu gått och hon har vuxit från att vara en liten bebis så hjälplös och helt beroende av mig till ett härligt, friskt och välmående barn. Jag är världens lickligaste mamma till världens underbaraste Nomie.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0