Fullt ös! medvetslös!!

Dagarna bara susar förbi! Jag hinner inte riktigt med allt som jag vill hinna och då är inte bloggen prio 1. Igår så var jag iaf ledig och for ut till birsta för en snabb lunch med bästa sofia! De var så mysigt att få en hel dag med Nomie oxå. De blir ju inte mycket vi ses då jag stänger på macken och de tycker jag är super tråkigt men jag vet att hon har det jätte bra på dagis så det gör det iaf lite lättare!
Veckan i sin hel het:
Onsdag: Städa och tvätta, Jobba 16-24
Torsdag: Jobba 16-24
Fredag: Jobba 16-24
Lördag: Jobba 10-19
Söndag: Jobba 11-19
Och sen kommer Måndag, och de är inte vilken Måndag som helst, jag och Andreas firar 3 års dag! Tänk vad tiden går och vad vi har hunnit med, Hund, Barn, Hus och mycket mer ska de bli!
Nä städning var det!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0