Uppdatering 8 Jan!

Nu har jag jobbat klart, kan bara säga att jag är helt slut i kroppen! Har pimplat i mig treo bara för att klara av att stå upp och vara trevlig mot kunderna.. Vissa snorungar har jag bara lust att lyfta upp i öronen å fråga om deras föräldrar inte har lärt dom nå vett å etikett!!
Ett exempel: Ungarna (12-15 års åldern) kommer fram till disken på macken, Jag ler å säger Hej, De typ fnyser till och slänger fram å då menar jag slänger fram varan/varorna på disken. Jag håller masken drar in varorna i kassan och frågar med ett leende var det bra så? Ett kort mm knappt det får man till svar, jag säger det blir 24 kr och ungen slänger då också pengarna på disken. Jag av slutar med ett glatt Hej då och snorungen bara vänder sig om utan att säga ett ord! Jag blir galen! Vad är det för fel på dessa föräldrar vet de ej vad artighet är? När jag blir tilltalad om de ska fråga något är det den här dom kör: Öh du! vart är den saken? Fel å fråga Ursäkta men har ni den här varan?
Jag ska iaf lära Nomie att vara Artig mot alla!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0