Packa Packa Packa

Packar allt jag ska ha med mig ner till Mamma imorgon, så de är att bar slänga in i bilen sen, eller jag lär ju behöva leka lite tetriz med alla grejer! De är sjuk de är bara jag å Nomie som åker men de ser ut som om de är ett helt flyttlass som ska med. Man reser inte lätt när man åker med barn, man reser tungt! De är barnvagn, resesäng, gåstol + en massa annat! Tur vofflan har stor bak så jag får in de mesta där å slipper ha det inne i bilen.
Förstår faktiskt inte de som åker tåg med sina barn, visst de är vell okej om man har ett större barn men fyfan för att få upp vagnen på tåget + alla packning + bebis skulle aldrig utsätta mig för det. Men en eloge till de som vågar att ge sig in på det själv.
Idag var iaf Sofia & Emil här på lite middag, Jag bjöd på taco paj med nachochips å dipp. Jag blev väldigt mätt kan jag säga och tror de andra blev det oxå.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0