Mitt dröm hotell!!

Jag har länge försökt att få med andreas utomlands men de verkar vara helt omöjligt, men nu har jag nog hittat mitt dröm hotell! Rese bolaget är ving och hotellet är helt nytt och öppnar nu under sommaren 2011!

Sunwing Waterworld Resort Makadi Beach, Makadi Bay


Den här rummet ska jag ha där allt detta ingår!

Happy Baby SuiteHappy Baby Suite


  • Barnsäng
  • Fällbar sulky med solskydd
  • Barnstol
  • Vilstol (babysitter)
  • Bumbo babysitter
  • Barnsäkra detaljer
  • Potta
  • Pall
  • Halkmatta
  • Skötbordsunderlägg
  • Parasoll
  • Litet kylskåp
  • Mikrovågsugn
  • Tv
  • Pool- och strandbadlakan
  • Hårtork
  • Möjlighet till Internetuppkoppling för din laptop mot avgift
  • Värdefack
  • Städning och diskning varje dag, välj själv lämplig tid mellan 08.30 och

Enrumsvit för 4 personer, varav 2 vuxna eller barn i bäddbara soffor. 
Ca 55 m2.

Kombinerat sov- och vardagsrum. Walk-in garderob. Stort badrum med badkar och dusch samt wc. Tv, telefon och litet kylskåp. Utrustad med barnsäkra detaljer och allt som småbarnsfamiljer kan behöva: barnsäng, sulky med solskydd, barnstol, vilstol (babysitter), potta, pall i badrummet, halkmatta, skötbordsunderlägg.

Inhägnad terrass mot poolområdet. Markplan


Det här måste vara drömen för alla småbarns familjer och även för familjer med lite äldre barn då de härliga vatten landet finns! Om någon vill följa med mig så är det bara att säga till! Annars åker jag och Nomie Själv!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0