Lite bättre & Lite Tuffare

Bara för att jag är lite bättre och lite tuffare än alla andra så gör jag ibland saker som man inte får göra..
Tex. Köra med Dimm & Halv på kvällen, Farbro Blå blit inte glad då!
Så inatt när jag skulle åka hem ifrån jobbet så var ju dimm ljusen på (SOM VANLIGT) Kommer till korsningen granlohomls leden/timmervägen och ser redan uppe i backen på granloholms leden att farbro blå kommer på timmervägen från birsta hållet.
Fan tänkt jag, jag kan inte slå av dimmljusen nu! de har ju säkert redan sätt att de är på.. De börjar blinka in mot granloholmsleden nästan precis som jag kommer fram mot korsningen och då var de kört tänkte jag nu får jag fina böter! Jag stannar för stopplikten och två bilar paserar (de far mot birsta) Farbo Blå slår på blåljusen.
FAN FAN FAN var de ända som dök upp i min hjärna och då blev jag räddad! De gör en U sväng och följer efter bilarna som paserat in mot birsta! Tack Tack Tack!
Så med ett leende på läpparna och hjärtat sjönk ner från halsen till sin plats igen så vred jag på volymen på stereon och fortsatte att köra Dimm & Halv!
Men en vacker dag åker jag dit men än så länge är jag lite bättre och lite tuffare än alla andra!
Postat av: udrande

Hej! Vad är det som är så bra med denna ljuskombination? Har frågat flera men inte fått nåt riktigt svar....är det snyggt? coolt? praktiskt?

2011-04-15 @ 11:09:12
Postat av: Stefanie

Jag personligen tycker att de är snyggt, men de är ju en smak sak =)

2011-04-15 @ 17:34:08
URL: http://stefaniewilje.blogg.se/
Postat av: Undrande

Men om det är snyggt märker man väl inte det om man sitter I bilen? Däremot är det rätt störande för mötande bilar...

2011-04-30 @ 20:35:47
Postat av: Stefanie

Om man har ställt in dom rätt så ska dom inte blända men kan ju vara störande om de står högt och de här med att man inte ser de om man sitter i bilen var ju bra dumt skrivet, ska man då inte tvätta bilen för man inte ser skiten när man sitter i eller ska alla bilar vara i samma färg för de spelar ju ingen roll för vad de är för färg ser man ju inte när man sitter i??

2011-05-01 @ 19:57:30
URL: http://stefaniewilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0