En ny vecka

Ännu en vecka har gått å en ny vecka har börjat. vi var på 30 års fest i helgen och det var super kul. Nomie sov över hos farmor och farfar och det hade gått jätte bra. Jag  överlevde! Jag är inte orolig för henne hur hon har det utan det är mest jag som har svårt att klippa de bandet.. Men jag dog inte! Så nu är jag lite mindre orolig över hur jag ska klara Ullareds resan då jag har provat på hur det är att hon inte är hos mig när jag ska sova..
Denna vecka:
  • Måndag: Jobba 16-24
  • Tisdag: Ledig
  • Onsdag: Ledig
  • Torsdag: Jobba 16-24
  • Fredag: Vi åker ner till Mamma (jag,nomie och Sebben)
  • Lördag: Hos Mamma
  • Söndag: Vi åker hem ifrån Mamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0