Torsdag

Usch idag äre torsdag å det regnar.. Idag så måste jag fara å hämta nyckeln till dit vi ska ha fika på Lördag efter dopet. Känner mig inte riktigt kry då jag har lite ont i halsen men men de går nog över snart. Hoppas jag iaf. Ska försöka hinna med att handla de sista till dopet oxå men de är inte så roligt när man måste göra det själv men de finns inte så mkt att göra åt den saken =P Men imorgon kommer iaf min älskade Mamma upp!! De ska bli så mysigt att få träffa de igen. Roligt att Philip och Daniel oxå följer med =)

just nu sitter jag hemma i morgon rocken, Kompis ligger å sover på soffan å snarkar. Kul att ha en hund som snarkar som en riktig människa. Nomie gumman ligger å sover i baby sittern. Gos tjejen min <3
Postat av: Linda Tholin

Hej Stefanie!

Går det bra med bebisen? jag har en jätte gullig bild på Nomie på min dator! (från studenten). :)



Snart är det fyra år sedan, vad fort det har gått. Jag tänker på bea och gråter lite, det gör ont i hjärtat.



Hoppas du mår bra!



Kram Linda



2010-09-16 @ 17:25:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0