Nu är det kokta fläsket stekt!

NU jävlar äre nog! Enligt vissa så gör jag bara det jag tycker är roligt! Ja jag tycker ju att de är skit kul att *diska *tvätta *vika *Städa *skura * torka, Ja de är så jävla roligt!! Visst jag roar mig oxå å unnar mig att umgås med mina vänner!! Numera så unnar jag mig det ist som de var förut en självklar het! Men de är så när man blir mamma man måste prioritera om och det är jag helt inne på! Men när man får höra att man bara gör saker som är roligt då äre ju nå fel!!!! Så nu får de va nog! 
Vi har skaffat Hunden tillsammans, vi har skaffat huset tillsammans, vi har skaffat barnet tillsammans är de inte mer än rätt att man delar på det ansvaret? Visst jag kräver inte att allt ska delas jämn likt med tanke på att jag är hemma för det mesta, jag kan göra mer då jag är hemma mer, MEN det betyder inte att jag ska göra ALLT! 
Det är en stor förändring när man får barn! och vissa som tror att de är som att vara på semester när man är mamma ledig de har ingen aning om hur det är! Man får inte sova när man vill! På natten (ca3) när det  ska ges mat så ska man kliva upp värma mat och mata, sedan lyckas somna om, på morgonen (ca5-6) så är det samma visa igen! På dagen så ska allt de andra fixas, städning, hunden m.m! och detta sker då när bebis sover och när det är klart så har bebis vaknat! Sedan så vill man ju gärna ha lite umgänge med andra vuxna människor så man inte blir sinnes sjuk! Tyvärr så kan jag inte klona mig till två och skulle de gå så skulle jag göra det men de funkar inte så!
FUCK OFF jag sköter de här på mitt sätt nu och det kommer att få konsekvenser kan jag lova!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0