BLÄÄ!!

Idag är jag en gnutta less! Så jävla onödigt!
Ska samman fatta min lilla historia! Stefanie har varit in på Ikea å köpt glödlampor till lampan på toa som har gått sönder, Hon skulle efter de ta bilen till Malin för att dricka lite kaffe. Stefanie kör på Parkeringen i birsta, Hon ligger bakom en liten bil den här bilen ska alltså svänga ut från parkeringen till själva utfarten, Å precis när den lilla bilen ska svänga ut så stannar hon ( jag tror hon har legat på 1 el. 2 för hon bromsade inte, av vad Stefanie kunde se iaf! ) Stefanie slänger sig på Bromsen å pall nitar då hon upptäcker att bilen framför i princip stod still! Men de räckte inte! Stefanie lyckas köra in i Bilen framför, dock blev det inga stora skador då de gått ca 10-15 km/h Men stefanie Blev ett Extra lyse fattigare å damen i bilen framför fick lite lack skador på sin kofångare och Nummerplåts belysningen på höger sida ramlade ner då den bara satt fast i en tejp..
Japp så då har Stefanie "Krockat"" för första gången. Så har min dag varit idag! Lite less då det var en väldigt onödig olycka men de var tur att det inte var värre! Hoppas eran dag har varit bättre än min iaf!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0