Tvätten är hängd

Nu har jag hängt min första maskin med bebis kläder! Och jag kom på mig själv att stå där med ett leende på läpparna när jag hängde tvätten.. Det har nog aldrig hänt förut! Det känns så overkligt att det är så nära jag har ju BF om ca en och en halv vecka, det känns så otroligt underbart att knodden snart är här! Jag längtar så otroligt mkt!! Ska försöka få med mig andreas någon dag här och hämta spjäl sängen då jag inte har hämtat den hoss pappa än.. Sedan måste jag prata med Mamma om skötbordet. Sedan är allt klart inför bebbens ankomst!

Åsa-Nisse Jag längtar så efter att få snosa på dig! och ha dig här hoss mig och lära känna dig som en liten individ! Snart får jag kalla mig själv mamma!! Jag har längtat i princip i hela mitt liv att få kalla mig Mamma och nu är den dagen snart här!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0