Mitt i natten

Ja nu sitter jag är mitt i natten och bloggar, normalt?? eh nej! Men jag har sedan kl 24. ungefär haft sånna här härliga förvärkar skulle jag tro. Men den här gången gör de fan så ont oxå.. De kommer till och från ibland är det 10 min imellan ibland är det 20 min och så varierar det.. Härligt! Det känns ungefär som om någon stoppar in några köksknivar i min rygg, min mage och i mina ljumskar! Men jag kan inte riktigt klaga heller för jag vill ju att det ska göra ont för de göra ju så att våran lilla kommer till världen snart men jag tror inte att det blir än iaf.. Om det fortsätte så kanske nästa natt om 24 timmar men jag hoppas inte på det. Vill inte bli "lurad" igen =)

Sköt om er så ska jag försöka att gå och sova igen.. Men det är lite jobbigt när man vaknar helatiden då "värkarna" börjar..
Postat av: Ida-Marie

det är bra att du uppdaterar så ofta både på bloggen och på fb! :D för då vet man när du inte har uppdaterat på ett tag att det kanske är dags :) förstår att du längtar vännen! :) men nu kan det inte vara långt kvar :)

2010-05-23 @ 09:01:09
URL: http://idamarietholin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0