Min helg

Tänkte sammanfatta min helg som har varit

Fredag: Hämtade spjälsängen, sofia och anders kom på kvällen och såg på talang. Mycket trevligt som vanligt!  

Lördag:
Bäddade bebbens säng, Åkte på Birsta och slogs med alla andra som var där och köpte vårat skötbord, Handlade lite mat till kvällen som spenderades hemma hos Svenne å Linda med lite grillning. Super mysigt i det varma vädret!

Söndag:
Skruvade ihop skötbordet, de var skit jobbigt med min JÄTTE mage men jag lyckades iaf! Åkte hem till pappa och fikade! Han åker ju till spanien i 2 månader så ville hälsa på honom innan. När han kommer hem så är han ju Morfar. Mycket konstigt. Åt pyttipanna till middag och nu ser jag på Hitta Nemo. Ska lägga mig ner och bara lata mig och vänta på att bebisen vill komma ut.

Hej då!

Postat av: Anonym

Kram lilla gumman

Mormor

2010-05-16 @ 21:59:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0