Torsdag

En Vecka kvar! Ned räkningen har börjat! Snart flyttar vi! =) 
Jag är äntligen ledig nu en hel helg! Det ska bli super skönt att kunna hitta på lite saker med andreas när han oxå är ledig. Blir troligtvis skoter mässan på Lördag, men vi får se skulle iaf vara roligt att åka dit och kolla lite.

Igår så Hade jag full speckat schema, På Morgonen var det AF som gällde, helt onödigt då inget av de säger kommer att beröra mig, men jag måste gå. Skynda skynda skynda hem efter det för att hinna rasta kompis innan det bar av till stan igen för fika med Ida-Marie och Sofie, Det var super länge sedan vi såg alla tre, det var super mysigt att sitta på charm och prata minnen från då vi var små, blev klar på charm där vid tio över 3 så det var bara att slänga sig i bilen och bege sig till Jobbet för ett 16-21 Pass! Så jag var lagomt trött igår kväll när jag kom hem..

Idag så har jag inte planerat att göra så mkt, vi ska på banken i efter middag och fixa med våra lönekonton men innan dess så har jag igenaning om vad jag ska hitta på, Ska väll aktivera min söta vovve iaf =)

Postat av: Anki

Hej:) Vill gratulera så mycket för den nya familjemedlemen:P Hade jag ingen aning om faktsikt,förän nu alltså=) Hoppas allt är bra och lycka till med allt. Förresten vart är skotermässan i helgen? Kramar

2010-03-26 @ 01:13:20
URL: http://angelicaankinaslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0