Onsdag

Igår så var vi på birsta med sandra och det var super mysigt! Men eftersom jag är så glömsk så glömde jag ju hälften av det jag skulle handla! så det blir en sväng dit idag igen! Och idag ska jag nog skriva ner innan vad jag ska köpa så jag inte glömmer något =P Skulle behöva köpa en ny kalender då min går ut snart.. Men jag är så kräsen så det är inte så lätt att hitta en som duger.. Men vi får vell se..

Imorgon blir det till att fira Marie-Sofi på hennes Student! Det ska bli roligt. Sedan på kvällen så ska jag å nomie åka upp till Indal för att se på sebben när han har skol avsluting! Stora lillebror som har blivit morbror.. Det låter lite konstigt =P Haha

Nä nu ska jag göra mig iordning!                                  hej svejs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0