Lördag

Shit är det lördag det känns inte som lördag.. Det känns inte som helg överhuvetaget.. Det kanske blir så när man är ledig hela tiden? Dagarna flyter samman.. Men skit samma. Igår så blev vi bjuden på middag hemma hos andreas Mamma och Pappa. Super Gott. Det blev grillat! Efter det så åkte jag hem och tog en promenad med Nomie och kompis. Vi gick Norra Vattjom runt. Det tog så där ca 40 min. En alldeles lagom sväng för min del. De tar nog kortare tid om man kan gå ordentligt. Får fortfarande lite ont när jag går mkt.. Men men det går vell över snart får jag hoppas..
Nu ligger jag och Nomie i sängen och myser! Eller jag ligger och tittar på datorn och hon sover. Men det är mysigt de med. Ikväll så ska vi på 40 års fest. Andreas Farbror fyller år så vi ska dit å fira han. Så det ska bli trevligt. Det blev mkt festligheter den här helgen! Men det tycker jag bara om att få komma ut lite och träffa lite folk!
Nä nu håller lillskruttan på att vakna så ska vell ta å mysa lite med henne!

Kram kram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0