lite snabbt

Ja det har hänt en del de här dagarna men jag tänkte blogga lite snabbt! I Söndags så Kom min älskade mamma den ny blivna mormorn <3 eller kom och kom jag fick hämta henne nere i söderhamn för där gav hennes bil upp. Men vad gör man inte för sin mamma? Jo allt! Sedan har vi bara myst och mamma har hjälpt mig här hemma. TACK TACK TACK för det mamma! Igår så gjorde vi lite ärenden och hämtade ut nya delar till mammas bil. Sedan bar det av ner till söderhamn igen, tur magnus är händig och kan det här med bilar!
Idag så har vi inte gjort så mkt vi har bara varit hemma och tagit det lungt. Tommy var förbi på kaffe och när han hade åkt så kom faster Marie-sofi hit och bjöd på glass och jordgubbar! Det var super gott!
Imorgon så blir det lite birsta mys Med linda! Ska bli super trevligt och jag längtar tills hennes lilla bebis kommer! Då har nomie en liten kompis att leka med! Hehe de lär ju inte leka så mkt nu från början men sedan kanske =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0