Måndag

Måndagen är snart slut å det har varit en härlig och varm dag. Idag så har jag färgat håret men det blev bara ut växten och lite upp fräschning av slingorna men jag har lust att göra fler slingor och ljusa upp håret lite mer =) Och medans jag färgade håret så fick nomie vara hoss hennes farmor =) Jag lyckades iaf vara borta i 2-2,5 timmar sedan längtade jag för mycket efter lill skruttan min men jag måste ju lära mig att läma bort henne ibland. Vill ju inte bli en sådan där fjant mamma som inte kan lämna bort sitt barn. Nomie vet jag har det bra hos farmor så de är jag trygg med de är bara jag som är fjantig =P HAHA

igår så var jag på sjukan.. de var en lite mindre trevlig upplevelse.. Jag fick ungefär som en finne för ca en vecka sen på vårtgården men jag sket i den och tyckte att den skulle gå bort av sig själv men den bara växte å växte å blev som en böld. Så Nomie kune knappt äta och det gjorde så jäkla ont! Så då tömde jag den på var igår! Och det var jätte mkt var! JÄTTE äckligt! Men nu är det betydligt mkt bättre. Nomie äter nu några mål på flaska då jag pumpar ut från de bröstet =) Och det fungerar hur bra som helst.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0