Nobody Puts Baby in a Corner

Dirty Dancing går nu på tv4 film, Det är en super bra film! Men jag har dock sett den ca 100 gånger om inte mer. Men det är en Klassiker som man aldrig blir less på!

Idag så äre jobb igen. 16-24. Men det blir bra =) Ska försöka städa lite här hemma oxå om jag hittar någon motivation till det.. Det känns som om jag bara städar men det märks inte, så fort en liten sak ligger på fel ställe så ser det stökigt ut! Trist!



Lägger upp en bild på vårat hus! Snart så flyttar vi, Ned räkningen har börjat!!



.

Postat av: peter

mm man är ju laddad inför festen andreas ska ha när ni åker till ullared:) hahahah

2010-02-21 @ 12:16:49
Postat av: Stefanie

HAHA det kan ju ni drömma om HAHA =) Nä men bara det är städat när jag kommer hem, inga öl burkar och det ser ut som när jag lämnade det så äre okej ;)

2010-02-21 @ 13:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0