Nattskriveri

Ja de får bli ett lite snabbt inlägg i från sängen nu =) Har stängt på macken ikväll så det är därför jag är vaken denna sena timme, det tar ett tag att varva ner när man har jobbat..

Jag kom å tänka på en sak idag när jag jobbade, När kunderna kollar på min mage å ler så blir jag så himla glad! Jag är så stolt över min "lilla" Kula! Det är kanske är konstigt men jag skulle gärna visa hela världen min mage för jag älskar den så mkt just nu!! visst känner man sig som Dumbo ibland å är smidig som ett kylskåp.. Men jag bara älskar min Gravidmage! Ville bara säga - "Å vara Gravid är underbart!!"

Andreas min underbara Sambo jag bara älskar dig! det är helt sjukt att vi 2 snart är 3, Hel konstigt!! Men jag älskar det <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0