<3

Idag så har jag vell inte gjort så mkt, varit hemma å pysslat på lite.. Har bakat en sockerkaka som blev helt okej. Gjorde pannkakor till middag idag! Det var super gott med vanilj glass å sylt. Hur gott som helst å jag som har sucktat efter Pannkakor i evigheternas evighet!!

Nu sitter jag å ser på paradise, vet inte riktigt varför men så fort det går på tv så måste jag se det, skit konstigt. Jag tycker mest att det är blåsta personer som säger dumma saker som är med! men det är kanske det som är grejen =P

Imorgon ska jag till BarnMorskan =) Jag hoppas jag får lyssna på lillens hjärtaljud då.. det ska bli väldigt intressant! Jag hoppas att allt ser bra ut bara å att min järn värden har gått till sig eftersom de var så dåliga vid inskrivningen. Andreas kan tyvärr inte följa med men jag hoppas att det går bra ändå =) jag klarar mig nog fint utan honom oxå!=)



Jag älskar dig redan min lilla skrutt som ligger här inne!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0