Kalops

Provade att ge Nomie lite kalops förut och hon är ju ett litet matvrak annars men inte nu, Kalopsen var ingen hit kan jag lova =P Haha hon ville bara spy upp maten!! Hon såg förbaskat rolig ut så de blev bara några skedar sen ville jag inte tvinga i henne nå mer..



Idag mår i iaf bättre, jag känner mig mycket piggare och jag kan vara en bra mamma igen, Nomie är oxå piggare, hon har mindre hosta och snorar inte lika mycket så imorgon får vi se hur vi mår, isf så kanske vi tar och hittar på nått för jag är sällskaps sjuk nu!!!
De är så grymt tråkigt att sitta hemma alldeles själv.. vill ha vuxet sällskap! Jag har knappt sett till Andreas den här veckan det har alltid varit nått på kvällen han måste ha gjort och imorgon är de oxå nått han måste göra å på torsdag äre jag som ska jobbar så det blir inte så mycket vi kommer att träffas.
Det är lite tråkigt tycker jag för de värsta är att när jag är så mycket själv så börjar jag vänja mig vid det och då är han bara "i vägen" (förstå mig rätt nu) när han är hemma. För då gör jag allt på "mitt sätt" och så kommer han å gör på "sitt sätt" å då blir jag irriterad för jag tycker ju att "mitt sätt" är mycket bättre och går mycket snabbare.
Nu har jag iaf lärt mig att hålla tyst om de. För förut så slutade ofta med att jag sa till han nej andreas de där är inte rätt gör så här och så gjorde jag på mitt sätt men han måste ju få göra på "sitt sätt" oxå men de är svårt när jag är så van att göra allt på "mitt sätt".. Nu blev det mycket mitt å sitt sätt men de är så de är!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0