16 December

Snön bara faller! Det kommer nog att komma en hel del snö idag! Men de gör mig ingenting då jag ändå ska stor städa idag (Jag fyller ju år imorgon så det måste ju va fint ifall de kommer nå folk)
Igår så hade jag å Marie-Sofi lite bakning av julgodis, det var himla trevligt å gott blev det.. Men när jag var på Ica MAXI å handlade så blev jag SÅ förbannad!!
Jag hade precis handlat klart, packat in varorna och Nomie i bilen så skulle gå tillbaka med vagnen, Då kommer det en nyare passat å kör förbi mig när jag är på väg tillbaka till bilen (som står på familje parkeringen) Jag ser en blond kvinna som kör och en tom bilbarnstol i baksätet. Hon parkerar precis bredvid min bil lagom till att jag ska sätta mig i bilen. Då kliver Kvinnan ut och då ser jag att hon har sitt barn i knät! (ålder ca 7-8 mån) och jag blev så JÄVLA förbannad, Man kan ju fan inte åka runt med en liten bebis i knät ute i birsta!!! Fattar hon inte vilka dårar de är där ute och gamla gubbar å tanter som inte ser något! Tänk om hon skulle krocka då skulle hon mosa sitt eget barn! Jag hade sån lust att skälla ut henne, ångrar nu att jag inte gjorde de men jag blev så chockad. Trodde inte att de fanns så dumma människor som utsätter sitt barn för något sånt!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0