Onsdag??

Äre onsdag idag? Jag har haft torsdag hela dan tills andreas kom hem och sa att det inte var de utan att de är onsdag.. INGEN koll!

Ja just det! vi har fått en plats på babysimmet! Så på måndag den 23 augusti börjar vi =) och sedan blir det till att infinna sig där några måndagar kl 14.55! Gud så jag längtar!! Ska bli så mysigt! jag vill börja nu men första mötet var tydligen bara ett info möte andra gången så får vi Bada!
Just ja jag måste ju köpa nått å bada i då bikinin är förliten då tuttarna och laggårds väggen har vuxit och jag har ingen lust att visa min degmage heller så det blir nog en baddräkt men skulle gära vilja ha nån som ser hyffsad ut.. usch ångest å ställa sig i en provhytt och prova! alla säger ju att man ska se ut så här efter att man har fött barn men va fan jag vill ha tillbaka min gamla kropp!!! Nu får jag ta smällen för att jag har gottat mig i 9 mån.. usch usch måste bli ändring på det här!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0