Min fredag

Fredag: Städning av stugan i töva, ÄNTLIGEN klart! Så sköt att slippa att ha de kvar. Hem å grejja på hemma. Magnus och ewe kom på middag, Potatisgratäng m. rostbiff, bea-sås och vitlöksbröd! Brumma i väg till töva och fick sommar fälgarna och nya sommar däck på bilen, Andreas var så snäll å fixa åt mig. För jag är ju bara tjock och sitter å kollar på. Tvättade bilen så den blev vår fin! Hem och byta om för här skulle de ut å glidas. Malin och jag tog en Kaffe på Shellan MUMS! Kolla på bilar och prata med folk. Hemma ca 00.23. Sönt slappa på soffan och somna. Vakna kl 04.00 dags att gå till sängen och sova. =)

Bebisen försöker nog vända sig där inne nu (den ligger med rumpan ner och den ska ligga med huvudet ner), de känns som om den gör några tappra försök men det är nog lite för trångt där inne nu.. Hmm. Har ställt mig på alla fyra som BM sa för då hänger magen ner sig och bebisen får mer plats. Men jag tycker inte att de blir nån skillnad!? Jaja det ordnar sig nog. =) Inte långt kvar nu!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0