Underbar DAG!

vovven    

Är det inte en fin dag idag! Solen skiner det är lagomt varmt ute och livet bara leker, för det mesta iaf hihi men så är ju livet. Det går upp och ner som en berg och dal- bana men det är även de som gör hela livet värt att leva, för utan dessa nergångar så skulle vi aldrig uppskatt när allt är på topp! Så jag vill bara tacka för mina nedgångar för utan dom skulle jag inte uppskatta när det går uppåt, tack.

Ikväll så ska jag jobba, det känns ju sisådär men jag får ju pengar så då gör det inget =) Längtar så till lön nu för nu börjar det bli lite fattigt i byxan men jag har ju så jag klarar mig iaf och de känns ju bra =) men de skulle inte sitta fel med lite lön nu! =)  Nä nu ska jag gå och hämta tvätten ut torktummlaren och vika lite men jag kanske skriver sen =) Kram så länge!

Dagens humör: Lagomt glad
Dagens mående: Bättre än gårdagens iaf
Dagens borde:  Vika tvätt
Dagens frisyr: Mössa, orkar inte fixa
Dagens klädsel:  Mysis-byxor och tröja
Dagens planer: jobba
Dagens vill ha: En stor puss av älsklingen!
Dagens längtan: Längtar till LÖN
Dagens fundering: Varför?
Dagens beroende: Andreas <3
Dagens tråkigaste: hmm vet inte
Dagens roligaste: Har inte hunnit blivit något roligt än =P
Dagens middag: Troligtvis något lätt lagat
Dagens låt:  Linn - En sång från hjärtat

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0