Tisdag

Ja idag ska jag bara lata mig, är ledig i från jobbet och jag känner att jag bara vill ligga på soffan och sega =) så de är vad som står på mitt schema idag =) jah kanske tar fram damsugan och damsuger lite här hemma men de får vi se om de blir av. Just nu fick jag ta av kompis sin snöre/boll leksak han tyckte de var jätte roligt att bita sönder bollen så nu har jag hundratals bitar över hela golvet så nu måste jag damsuga.. de är igentligen tur att lilla kompis finn för då får jag iaf göra något =P Jag fick min bok igår som jag hade beställt, "cesar och hans hundar" de är han som är känd i från tv. Tänkte att de kanske kan stå något intressant där som man inte har tänkt på ang uppfostringen på lillen =) men jag måste säga att han är väldigt väldigt duktig =) han är helt rumsren och lyssar väldigt bra på komando men ibland märker man den lilla valpen i det hela oxå då han liksom "glömer" bort sig =P


 

Jag älskar dig Andreas!  
For you are my life, heart, and soul
Forever I am yours.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0