Måndag

Hej hopp.. Idag har jag varit på birsta med lilla tuva =P och där kom vi fram till att om jag får citera tuva: -"Jag är fel byggd" hehe de var roligt men någon stor shopping blev det inte , håller hårt i slantarna den här månaden.. Men de blev en lite födelsedags present till pappsen =) för han fyller faktiskt år idag.. Grattis pappa!
Efter en liten runda på IKEA så kom Älsklingen och vi tre gick och fikade på charm, mumsig gott var det men jag orkade inte hela min macka men som tur är så har jag en liten "tom hals" till karl så han fick i sig den =)

Älskling Jag älskar dig över allt annat på jorden, jag vet att jag kan var dryg ibland och jag har vell mina dåliga sidor ibland men trots de så älskar du mig och de är jag så glad över! vi har våra brister båda två men vi har jäkligt roligt tillsammans de måste jag säga.. Du är en av mina bästa vänner och jag litar på dig till 110% och jag vet att du litar på mig! Du är mitt ALLT och jag älskar dig gubben!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0