En torsdag

Ja då var det torsdag, tiden går ju så grymt fort! jag hinner inte med!
Idag har jag och kompis varit ute och gått en sväng, gick först på vägen men sen vek vi ner på skoter spåret! betydligt mycke tyngre att gå i snön än på den plogade vägen! men det är bra träning! När vi kom ut på ängen bakom ko-huset så släppte jag lös kompis så han fick springa och leka av sig lite så nu är han trött och ligger och sover i soffan, skönt med lite lung och ro.. 
Idag är det personal möte på jobbet kl 4 vi får vell se vad som sägs! alla kommer vara där förutom therese de är lite synd hon är rolig men jag får ju träffa lilla vickan min, hihi vi har så grymt roligt när vi jobbar ihop! Hoppas vi inte får skäll =P men det skulle jag vell inte tro.. Nä nu ska jag gå ut och slänga in en tvätt i masiknen! hörs på nått sen =) 
Kram Kram  

A.Ö for ever and ever babe!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0