Du ger mig feber!

Hihi nä riktigt så illa är det inte men jag är fortfarande sjuk, vart tvungen att sjuk anmäla mig på jobbet idag, de sög för jag vill värkligen jobba! Får se imorgon hur det blir .. Hoppas jag inte har feber imorgon så jag kan få jobba!
Idag har jag inte gjort mycket bara vilat mig och försökt att roa hunden så gott de går!

Hjärtat mitt, jag älskar dig så otroligt mycket! Du är så snäll som tar han om mig när jag är sjuk! men jag ska inte säga 
♥ tack =P men jag uppskattar det väldigt mycket! Du är mitt allt Andreas. ♥

jag jag jag vovven

Lilla familjen på Söderåsen =)
Postat av: E

vad är det för ras?

2009-01-16 @ 17:28:19
Postat av: wilje

En blandras mellan Amstaff och lite boxer =)

2009-01-17 @ 09:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0