Go´kväll!

Go´kväll Go´kväll .. Ja nu när man har ätit och sovit lite på maten så slutade det med att jag är vaken medans Andreas och kompis ligger och sover på soffan! Jag vaknade iaf det gjorde inte dom.. eller jo kompis vaknade när han var lite kiss nödig.. så då var vi ut en sväng..

Sådana här konversationer kan man ha med en sovande Andreas:
A: - " släck "
S: -" Vad säger du vill du att jag ska släcka " Det är förövrigt helt släckt i rummet! 
A: -" mmm "
S: -" Vad vill du att jag ska släcka?? "
A: -" mm, men kompis... ja men
S: -" Vad pratar du om?? " Nu är jag riktigt förvirrad! 
A: -" Ja men färgen ... i rondellen .. Samma som kompis .. " 
Där tappade jag handlingen och började asg !   

♥ Älskling jag älskar dig så! ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0