Fredag

Hej hopp.. Idag så äre de fredag :) idag har jag jobbat på min söta lilla mack och det gick jätte bra :) Ida-Marie var in och köpte yougurt av mig =) -Saknar dig vännen. Efter jobbet så bar de av hemmåt mot Töva hihi de känns så underligt men ändå väldigt bra att säga hem till Töva =P De gick så jäkla segt på e14 så jag trodde jag skulle dö.. där de va 90 då lyckades vi pasera 60 strecket på hastighets mätaren och när jag äntligen ska svänga av så gick inte de för då stod de en lastbil över in och utfarterna och han kom inte ut så fick man stå där och vänta tills han kommit iväg, väldigt drygt måste jag säga.
Sen for jag och Andreas hem till hans mamma och pappa och åt tacos, det var jätte gott! Så nu är jag mätt och belåten. Sitter just nu för sekunden uppe i maskin hallen och väntar på tvätten medans andreas tvättar bilen och åsén är uten och kör taktor.. killar kan ju värkligen roa sig själv =P

Andreas Överholm Jag Älskar dig <3 i går firade vi 2 månader hihi de är underbart att vara tillsammans med dig hjärtat!


Jag vill att de ska bli vinter!!!
None
Postat av: Ida-Marie

Åhh, saknar dig också ska du veta! <3

2008-09-13 @ 15:08:05
URL: http://idamarietholin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0