Söndag

Ja nu är de söndag å vad skönt de har varit med helg, eller så inte.. jag har jobbat hela helgen men nu är jag ledig i en dag så de är jätte skönt! ska bara softa och ta det lungt då :) var på bite line i fredags med hjärtat mitt å några till.. de va gott fast jag å andreas hade redan ätit men de hindrade ju inte oss från att äta =P vi är ganska duktiga på att äta men de är så gott med mat =D hihih.

En saknad som alltid funnits, men nu har jag hittat pusselbiten som gör hela pusslet perfekt å de är min kära under bara och mitt hjärta andreas och jag älskar dig så otroligt mkt, vi har bara varit tillsammans i 3 månader(och några dagar)  men allt känns så rätt och perfekt! Älskar dig gubben min !!

Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0