Kompis

Världens sötaste hund de är min lilla kompis de =) han är med mig överallt, äter på allt och fiser när han sover =) men jag älskar han ändå! Idag har vi varit på apoteket en snabbis , men kompis fick vänta i bilen, var och köpte näs spary å halstabletter åt andreas för han är lite förkyld.. Karlar tror dom hålelr på att dö när de är sjuka, jäkla klenisar =P
Men jag älskar min andreas trotts att han är en klenis =P
Sen vet jag inte vad jag ska göra, vill åka å handla julklappar så man har det klart men de går ju liksom lite dåligt när ja måste ha med mig vovven =P

Igår så var jag på granngården och handlade lite saker, fick privat chafför ;) Tuva fick köra mig dit för hon har tagit Körkortet! GRATTIS TILL DIG GUMMAN! tror jag var mer nervös än vad hon var =P

Andreas Jag älskar dig över allt annnat på jorden! ("v")

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0