Måndag

Ja då vare måndag, måndag hela veckan.. nä de hoppas jag för alldel inte!
Idag äre skola som gäller och svenska talet som jag ska hålla idag! Hoppas det går bra, drömde en skit äcklig dröm inatt.. Jag skulle operera brösten hos en läkare som jag träffat förut och när jag var klar så hade jag min vanliga bh på mig jag trodde jag skulle ha en sport bh.. jaja sak samma så hade jag ju fått större bröst men sen när jag kommer hem så inser jag att det är bara sillicon inlägg som jag har innan för bh:n och inte alls riktiga sillicar, jag blir skit chokad och upp täcker då att jag har två stora ärr på ackslarna! skit fula och jätte stora värsta frikenstine ärren! Vaknade och trodde de var på riktigt! fy fan de va äckligt äckligt!

Nä nu ska jag gå coh äta frullebulle =) höres och synes.

Saknar dej Babe! Love you! ;)
Postat av: fia

du är rolig du proppen ;)

2008-05-14 @ 19:31:07
URL: http://sofiaholgersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0