I lay down and close my eyes!

Jag försöker nå dig! Men det känns som om du är i en annan värld! Jag saknar dig så otroligt mycket! Har haft och upplevt otroliga stunder med dig som jag aldrig kommer att glöma. Minnena med dig kommer alltid finnas kvar i mitt hjärta vad som än händer! Det känns jobbigt att du inte är brevid min sida som det var förr, Glömer aldrig i sommras när vi åkte moppe till jobbet på morron och hem igen på eftermiddagen hade sjukt kul när du var min inneboende =) Den sommaren slog många sommrar och jag önskar inget hellre än att jag får uppleva en till sådan sommar med dig! Jag har aldrig sprungit ifrån engelsmän med någon annan än dig! Jag leer varje gång jag tänker tillbaka på sommaren 2007 med dig gumman. Saknar dig oerhört mycket!  <3

image81

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0