Livet är för kort



Måste få hedra min Lille och älskade Bror Sebastian för  han är då världens tappraste 8 åring! han var å klättra i ett träd här om dagen de slutade med operation för hans del då han ramlade ner och  grensla en annan gren och skar upp ena pung påsen så testikeln titta fram .. men den satt ju kvar men kan ni tänka er smärtan! fy tusan. fick så ont i hjärtat när mamma berättat hur de gått till.. men min lille bror är bäst och klarade allt galant inga men kommer han att få heller och han är super duper duktig i alla lägen! Jag älskar honom jätte mycket! Sebastian du är min ögonsten! <3

Postat av: sassis_

Skämtar du med oss?! Fy fan va vidrigt.

2008-07-02 @ 18:19:10
Postat av: stefanie

HAHA nä de gör jag inte :P

2008-07-08 @ 13:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0