Om mig ..

Vad är klockan? 22:27
Mitt namn som står på födelseattest? Anna Stefanie Wilje
Piercing? Örnonen och naveln

Ögonfärg? Blåa
Födelseplats? Sundsvalls BB
Favoritmat: tacos på biteline!
Tapetserat något med toalettpapper någon gång? Nej

Älskat någon så mycket så du gråtit? Ja!
Varit med om en bilolycka? ja om de räknas när man kör ner i diket.
Favoritdag i veckan? Lördag
Favoritrestaurang? En restuarnag med god plankstek!

Favoritblomma? Blodröda rosor
Favoritsport att titta på? Hockey
Favoritdrink? Sex on the beach
Favoritglass? Choklad!

Vilken färg har din sovrumstapet? caffe latte bruna
Hur många gånger kuggade du på teoriprovet? har inte gjort de än.
Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort på?  Ikea, I love it!
Vad gör du oftast när du är uttråkad? Städar

När går du och lägger dig? när jag är trött
Favorit -TV-program? Despret housewifes
Ford eller Chevrolet?   Chevrolet

Vad lyssnar du till just nu? mitt namn
Vilken är din favoritfärg?   Svart
Har du någon gång kört slut på bensinen?  Nej nej
Klockslaget när du blev färdig med detta? 22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0