Seriöst!!

Ligger å ser på lite tv innan jag ska sova oxå får jag se en reklamfilm om en sida som heter www.victoriamilan.se Med en slogan som lyder: Gör livet Levande - ha en affär! först tänkte jag att jag måste ha hört fel, tyckte dom värkligen att man skulle ha en affär som gift och sambo?? Så jag va bara tvungen att gå in å kolla om de var så.. Å visst fan hade jag hört rätt! På deras första sida så står det såhär:
  • Sveriges första datingsida för gifta och samboende
  • 100% Anonymt och konfidentiellt
  • tusentals gifta som söker en affär!
  • Bara webbflirt? eller affär? du sätter gränserna
Detta tycker jag är skamligt!! Jag blir fan förbannad! att uppmuntra till att folk ska ha en affär bara för att kärleks livet inte är på topp då är det tydligen helt okej? NEJ de tycker inte jag!! Vad tycker ni?? är de okej att ha en affär bara för att man har en sval period i förhållandet?
Postat av: Linda

Helt sjukt, jag har också sett den reklamen och trode det var ett skämnt

2011-03-08 @ 08:26:04
URL: http://linduzzz.blogg.se/
Postat av: Stefanie

Ja jag trodde oxå de var ett skämt från början.. Helt sjukt!

2011-03-08 @ 10:25:04
URL: http://stefaniewilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0