Hur har min dag varit?

Ja dagen började som vanligt med vardags sysslorna, Packar in mig och Nomie i bilen för upp hämtning av Jeanette och Marie-Sofi på flyget, Kommer in på flygplatsen kollar monitorn, hmm nästa ankoms från s-holm kommer kl 13.05 men dom skulle ju komma kl 11.45..
Ringer andreas å frågar om det är rätt tid jag är där? Ja de var jag ju men jag skulle vänta i 10 min till. 10 min går ännu inget plan. Jenaette ringer och frågar vart jag är? Ja jag är här på flygplatsen.. På flygplatsen? vi är ju på tågstationen! PANIK! (jag hatar att komma försent, helst när någon stå och väntar!!)
Slänger in oss i bilen, gasar på till stan. Ringer andreas ca 25 ggr utan något svar! Jag bara kokade! Hur fan kan man skicka nån till flygplatsen när jag skulle till tåg stationen??
Jag överreagerade kanske lite grann när jag skällde ut han, ett för att han inte svarade i mobilen, två för att jag var på midlanda å inte vid tåget!! Jaja ingen skada skedd men i stundens hetta så var jag så ARG!
Yes så har min dag varit, hoppas ni har haft en bättre dag!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0