Dag 3 på Dagis

Dag 3
Vi kom till dagis vid 09.15 då insåg jag att jag inte tagit med mig någon napp, så nomie fick stanna kvar medans jag for hem och hämtade napp och kaninisen som nomie har när hon sover. Vi var ute å lekte på gården, de var en pojke som hade en liten pinne som han började slå på nomies huvud med, jag stod en bit bort och ropade å frågade vad han gjorde och sa att man inte får slå henne med pinnen! Haha han såg vett skrämd ut, öh öh men men var de ända han fick ur sig sedan gick han in i en liten stuga där de var å lekte och gömde sig.. Man slår inte min unge!!
Vid 10.30 var de dags att gå in och förbereda lunchen då åkte jag å andreas iväg en sväng för att hon skulle få vara själv på dagis. Vi for och åt pankakor på dinos, ÄNTLIGEN bjöd han mig på pankakor! Vid 13.30 så for jag å hämtade nomie, hon hade ätit bra och sovit i en timma och 20 min så de var ju bra =) och hon hade inte varit grinig.
Mamma är så stolt över sin lilla flicka!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0