Ingen ork.

Jag har numera ingen ork i kroppen. Jag känner mig nere å vill bara sova, men som sagt så går inte det heller. Jag vaknar på Morgonen är Jätte trött går och är jätte seg på dan å kvällen sen när det är dags att sova så kan jag inte de då ligger jag vaken till 2-3 sen somnar jag av ren utmattning. Jag orkar inte med att gör de vardagliga sysslorna äns.. Vist jag plockar av lite här å var men jag känner att allt bara förfaller. Vill Städa bort julen men känner att jag inte orkar.
Förut så hade jag energi jag for runt å hälsa på folk men nu är det lite kämpigt på penga fronten så jag har fått skärt ner drastiskt på alla besök på Alnö. Men är det  därför min energi är borta för att jag inte får nått socialt umgänge? För de jag har som sällskap här hemma är Tvn. Nomie hon pladdrar ju på men får inte precis mkt i utbyte där. Å Kompis han sitter bara å vrider på huvudet när jag pratar med honom så han får man ju inte heller så mycket utav.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0