Spel kväll

Går dagen bjöd på många skratt!
På dagen så åkte jag och Nomie ut till Alnö för att äta lite lunch med Emil och Sofia. Nomie kom på att hon kunde dricka ur sugrör =) När magarna var mätta så tog vi svarta faran och begav oss till Ica Maxi för lite handling.. Ja de blev väldigt lite då jag inte hade nån lust att trängas bland ALLA andra människor som oxå var där och handlade! Se de blev Godis och Hårfärg!
Middagen stod svärisarna för Jätte god gryta m. ris!
På kvällen så kom Anki och Anton förbi vi kollade på BigB sedan spelade vi Bosse bildoktorn och humorn var på lägsta nivå men roligt hade vi! De var ett jätte roligt Spel för jag VANN!! Haha! Riktigt trevligt hade vi. Fler sådanna kvällar vii jag ha =)
Idag är det Långfredag! Undra om dagen blir LÅNG? Med de här fina vädret så får den gärna var a lång. Får se om jag tar med mig Nomie upp till Anki för en liten Glass fika om Ankis Hals tillåter det!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0