Lurad

Ja min kropp måste ha spelat mig ett riktigt spratt inatt iaf! gick och la mig där vid ett tiden och kunde inte somna. Efter ett tag började jag få så jäkla ont i magen! Typ kraftig mensvärk och hela magen blev som en hård boll! och det gjorde ont! Kännde av ett tryck neråt mot ljumskarna och ryggen och så har det hållit på hela natten! till och från i bland har  de kommit flera gånger under en timme ibland bara en så då har jag lyckas somna en liten sväng och sedan har det börjat igen.. Tänkte att det äntligen var på gång men vid 6 snåret somnade jag och vaknade när andreas åkte vid halv 8 och de var som bortblåsta! usch! men den kommer när den kommer! men den behöver ju inte luras för det!
Postat av: Anonym

Då är det nog dax snart... Man brukar kunna få kraftiga förvärkar, och det betyder ju att kroppen börjar jobba för att få ut lilla bebisen :)Se till att sova så mycket och så ofta du har möjlighet, för risken finns annars att när det är dags, så kommer du inte att ha ork att vara vaken kanske ett dygn och sedan krysta ut bebisen :)

2010-05-21 @ 12:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0