Ny vecka

Ja då var en ny vecka kommen, tiden bara rusar förbi.
I helgen så har jag jobbat lite å umgåtts med nära å kära =) igår så var vi och hämtade vårat köksbord som vi fått, det är super fint..
Totte fick sig även en bra smäll igår när de var å åkte skridskor här i Töva.. Han ramlade så illa att han slog av näsbenet. Enligt andreas så var det ingen trevlig syn och det kan jag tänka mig.. Uscha, så Andreas  fick fara iväg med honom på akuten igår kväll..

Idag har jag inget speciellt på schemat, Ligger för tillfället i sängen och har inte planerat att kliva upp än på ett tag, men Lilla kompis lär ju vilja gå ut om ett tag. Nä vi kanske hörs sen om jag orkar skriva såklart =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0