25 December

Ja idag är dagen efter julafton och det är så skönt att julen är över, orkar inte med den längre de är bara smärtsamma minnen som kommer upp så jag känner att fira jul inte är lika roligt längre. Men igår så blev jag stora syter för fjärde gången =) pappa och anna fick en lite son! Han ska heta Elvin om jag minns rätt =P hihih han var jätte söt, har bara sett han på kort än så länge men de blir att hälsa på dom så fort dom har klivit innan för dörrarna hemma =)  Igår fick jag extra lysen av hjärtat de var jätte fina han håller på att monterar dom nu och de blir jätte bra! Fick en massa andra fina paket oxå Tack så mycket allihopa för dom! =) Kram på er nu måste jag ut och rasta hunden!

Andres tack för allt ditt stöd! Jag älskar dig!
Postat av: becka

ååh, grattis till lillebror :) han är bärjis jättesöt :D<33

2009-01-02 @ 13:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0