Att leva är att kämpa

Att leva är att kämpa.


Beas egna ord:
För att bli älskad måste man älska

Jag blundar för kärleken, jag vet inte hur mycket jag får av den

Något man tar tappar värdet.

Om du tog en lapp av någon där det stod jag älskar dig

Vad skulle den betyda då? Ingenting.

Men fick du en lapp av mig där det stod samma sak så skulle det vara nåt speciellt.

En gåva av någon som bryr sig.

Jag har svikit de som stått mig närmast och lämnat de bakom mig

Jag har valt de som jag kallar vänner i första hand

Men nu vet jag att valet jag gjorde var helt fel.


Til min älskade syster

När jag drömmer är du i mina drömmar

När jag gråter ser jag dig i mina tårar

När jag är ute och går, ser jag dig gå emot mig

När jag sjunger hör jag att jag sjunger ut ditt namn

När jag blundar så ser jag dig

För du är mitt ljus i natten

Jag lever för dig.

       
  
  

Postat av: rossi

Gud va fint skrivet vännen! jag kommer alltid finnas vid din sida Stefanie, alltid! jag älskar er båda grymt mycke! :')

2007-11-09 @ 17:07:04
URL: http://rosannascharin.blogg.se
Postat av: Lisa

gud vad vacker hon är/var. *klump i halsen*

2008-01-21 @ 23:06:24
URL: http://lisa.pahn.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0