Torsdag 17 Mars

Ja nu är det torsdag då går alla och längtar och tänker Snart är det helg!! Men som vanligt är det inte så för mig. för mig vankas det Jobb Tor-Lör 16-24 Men jag är iaf ledig på söndag än sålänge.
Just nu sitter Nomie och slår med en marakass på tv bänken, härligt morgon ljud.
Idag så måste jag städa undan här hemma, de känns som om jag inte gör annat än och städar! Usch jag hatar att städa hela tiden! Jag städar och städar men efter en halv dag så synns det inte ens. Jaja de är vell så.
Ikväll så står de som sagt jobb på schemat, Hoppas inte tvätt jäveln krånglar! Jag hatar den nya tvätten på jobbet! Den tvättar skit bra MEN tvättporten krånglar. Sist fick jag stå på en stege å hänga i tvätt porten för att den skulle gå ner! Det vill jag inte göra ikväll!!
Postat av: Sandra

Haha jag skulle vilja sett då du hängde där ;)

2011-03-17 @ 15:13:13
URL: http://sandrafahlberg.blogg.se/
Postat av: Stefanie

Haha ja de måste sett jävligt roligt ut =P

2011-03-18 @ 00:49:06
URL: http://stefaniewilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0